لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

بدون عنوان

1394/12/10 21:47
نویسنده : مامان
436 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                 سلام سلام به گل دخمل خودم خوشگل خانوم

لیانای نازم که هر روز شیرین تر از روز قبل میشه  

                                                            این روزا دامنه ی یادگیریت وسیع تر شده و اینو میشه تو رفتارات هم دید

لیانا جونم خیلی با سیاسته

خیلی وقته ازت ننوشتم خوشگلم

اول اینکه وقتی وارد جایی میشی خیلی خوشگل سلام میکنی

موقعه خداحافظی هم میگی خَ بَ ثَ

وقتی کاریو ازمون میخوای که برات انجام بدیم برای اینکه خودتو لوس کنی میگی اوّل بوس

اشکال هندسی مثلِ مثلث و مربع و ذوزنقه و بیضی و مستطیل و لوزی دایره  رو خوب میشناسی با دستات می تونی مثلث و دایره رو هم درست کنی.

 بعضی وقتا با مداد رنگی هاتم چهار گوش و مثلث درست میکنی

مداد دست گرفتنتم خیلی خوبه  گل می کشی ادمک می کشی خورشید می کشی 

کار با رنگ انگشتی رو خیلی دوست داری 

اسم خودتو وبابایی رو وقتی مینویسیم بهمون میگی

گاهی وقتا لباسامونو که تا میزنم ازت می پرسم این مال کیه؟ دقیقاً میگی

البته این چیزا مربوط به خیلی وقت پیشه که من تازه دارم برات میگمبدبو

یه سری از عکساتو برات میذارم عزیزم

  

 

 

 

 

اولین ماهی  ای که کشیدی که دُمشو من گذاشتم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)