لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

مامان تنبل

1393/6/9 15:14
نویسنده : مامان
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب جوجوی دوس داشتنیم

اینجا خیلی گرد وخاک گرفته پس بدون مقدمه میرم سراغ اصل مطلب

عجیجم 10فروردین 93گوشاتو سوراخ کردیم(پنج ماهو بیست وسه روزگی)

اینم عکس اولین گوشوارهبوس

اینجا هم قبل عید بود که داشتم بت فرنی میدادم از بس وول خوردی منم دستاتو بستم خجالت

این عکس باروسری بچگیام تاریخشم23 اسفند92(پنج ماهوهفت روزگی)محبت

اولین عیدت خونه مامانمبوس

خوشگل مامان تو یکی از روزای فروردینبوس

روزایی که جوجوی مامان پستونک میخوردمتنظر

...

دخملی در حال تماشای برنامه ی مورد علاقش تینا

روروئک سواری تو اسباب کشی تو اردیبهشت ماه

دخمل ناز من

لیانا درحال دهن کجی به خاله بخاطر عکس انداختن

اماااااااااااااان از دست خاله

...

دخی در در حال خوردن مجلهسوال

عزیزم اولین مرواریدت(سمت راست پایین) شانزدهم خرداد (هشت ماهگی)درخشیدمتاسفانه عکسی ازش ندارم اما جاش رو هلو مونده وقتی که گازش زدی

روح نیستترسومنم بنا به دلایلی که بعدا متوجه میشی نمیتونم عکسموبذارمزیبا

جیگمل تو حمامبوس

تو ماه رمضون من مامان بابای بابایی رو دعوتشون کرده بودم برا اینکه مشغول شی ومن ب کارام برسم یه زرد الو دادم بت وقتی اومدم دیدمبدبو

خاله جوون فرزانه اس دیگه چه میشه کردتعجب

ببینم چی نوشته روش...درسخوان

خندونکخندونکخندونک

ترکوندم این پستو ولی بازم فقط عکس گذاشتم برات تا بیام و خاطراتتو بگم برات

بابای خوشگلمبوسمحبتبوس

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

زهرا مامان ارتا
9 شهریور 93 18:48
سلام به لیاناجون عزیزم تمام اولی ها برات مبارک باشه اولین مروارید اولین غذا اولین روروئک سواری عشقم دوست دارم
مامان
پاسخ
سلام زهرا جوون مرسی عزیزم ما هم دوسستتون داریم خاله جوون
فریبا
10 شهریور 93 10:25
دختر نازم لیانا خانمی شده دیگه امیدوارم دیگه مامانی تنبلی نکنه و عکساشو به روز برامون بذاره, بوس برا لیانای خاله و مامانی مهربونش
مامان
پاسخ
ممنون فریبا جوون امیـــــــــــــــدوارم مرسی که بهمون سر زدی فریبا جون
مامانی ساره
10 شهریور 93 13:30
سلام عزیزم ماشاءالله چقدر نازی توی این عکسا مامانی از طرف من یه بوس محکم به لیانا جون بکن
مامان
پاسخ
سلام ممنون خاله جوون حتما عزیزم مرسی که بمون سر میزنی
زهرا مامان ارتا
10 شهریور 93 17:59
رمز عاشق بودن این است: ساده بودن، ساده دیدن و ساده پذیرفتن… پس ساده میگویم، ساده باور کن، خوشبختی تو آرزوی من است…
مامان
پاسخ
مامان محيا
16 شهریور 93 21:12
سلام از اينكه به ما سر ميزني ممنون ...عزيزززززززززم تو رو خدا ديگه دستاشو نبند گناه داره هر چقدرم شيطوني كني شيطونتراز محيا نيست بخدا.الهي ببوسسسسسسسسم ماشالله به اين چشماش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم فقط همون یبار بستم دستاشو البت اون وقتا مامان بی اعصابی بودم ممنون ک اومدی پیشمون زود ب زود اپ کن دلمون برا محیا جون تنگ میشههه