لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

دومین گردش و این روزا

1392/12/19 11:24
نویسنده : مامان
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

اول ی عذر خواهی بابت دیر ب دیر اپ کردن وبت که از تنبلیم نیست تنها دلیلش فقط وفقط کمبود وقته

عزیزم...

دوم اومدم برات از دومین گردشی که باهم رفتیم بگم2/12/92 روز جمعه من شما و بابا+خاله فرزانه و عمو

رضا+خاله زهرا رفتیم سمت سرخرود برا دیدن قوهایی که از سیبری اومده بودن اونجا و تا10 روز دیگه کوچ

میکردن خیلی قوهای خوشمل بودن عزیزم البته اینایی که مونده بودن بچه قو بودن(قوها وقتی کوچولو ان

رنگشون خاکستریه و وقتی بزرگ میشن سفید و زیبا میشن) بهمین دلیل تعداشون خیلی کم بود

ب خاطر سر وصدای ادمایی که اونجا بودن و از اونجاییکه قوها از ادما میترسن رفته بودن دور دورا..

قبل رفتن تو ماشین

اینم ی منظره ازاونجا

بعدش ب پیشنهاد عمو رضا ب سد سنگی بابلسر رفتیم اونجا هم خیلی قشنگ بود عزیزم ولی متاسفانه

از اوجا عکس ندارم .با سنگای بتنی سد ایجاد کرده بودن مابین بعضی از اونا خالی بود وقتی میخواستی

از روشون رد شی خیلی ترسناک بود واین شد که نتونستم ازت عکس بندازم..

.

.

.

.

15اسفند سالگرد عقد منو بابا بود عزیزم که ی فرقی با سالای قبل داشت و اون حضور تو خانومم بود ومن

ازین بابت خیلی خیلــی خوشحـالم وخدا رو شکر میکنم...

 

این روزای تو

روز ب روز بزرگتر میشی واین جای خوشحالی داره وی کوچولو ناراحتم میکنه....

عزیزم من از پنج ماهگی فرنی خوروندن ب تو رو شروع کردم که ب پیشنهاد دکترت با کره و رقیق

یبارم سوپ میکس شده بت دادم اونم با کرهلبخند

 

غذا خوردنت مثله شیر خوردنت چندان تعریفی نداره

وزنتم که..... موندم باهات چیکار کنم

وقت شیر خوردنت بازیگوشیات گل میکنه مابین شیر خوردنت منو نیگا میکنی ومن باید حتما نگات کنم و ی

چیزی بگم(عزیز دلم-دختر گلم)و بعدش شما ادامه بدی و تا پایان شیر خوردنت این چرخه10 12 بار  تکرار

میشهههههههههه

بعضی وقتا میخوام ب روی خودم نیارم و نگات نکنم اما تا من نگات نکنم شما شیر نمیخوری واز خودت ی

صداهای بامزه ای درمیاری با هام صحبت میکنی که نمیتونم جلوی خودمو بگیرم عسلکمماچماچ

اما صبحا که از خواب پا میشی خیلی خوشرویی نفسم ی خمیازه میکشی ی پیچ وتاب ب خودت میدی

بعدش با اون چشای درشتت منو نگاه میکنی..

ب انیمیشن تینا خیلی علاقه داری مخصوصا شعر رنگها چون با اهنگه تا اخرشو نگاه میکنی تا جاییکه ب

محرکای اطرافتم توجه نمیکنی

خیلی راحت غلت میزنی و دستاتو از زیر شکمت بیرون میاری ب خوردن پتو وبالش(کلا پارچه)خیلی

علاقمندینیشخند

هر چیو میبینی دوس داری بگیریش...ی چند وقتی خوب پستونک میخوردی وبرامون جای تعجب بود که

چطور از نوزادی نمیخوردی حالا پستونک خور حرفه ایی شدی؟؟!متفکراما الان بازم نمیخوری چنان پرتش

میکنی که از دهنت میافته روی شکمت عزیززززززم

وقتاییکه سرخوشی ب ی جایی مثل لامپ یا ی تابلو خیره میشی باهاش حرف میزنی اوممممم ااا بیشتر

حرف میم رو تکرار میکنی فدای اون لبات بشم که وقتی میخوای بگی میم جمعشون میکنی ومیبریش

داخلبغلماچقلب

وقت تعویضتم که دیگه برا خودش خوانی بود جوری برمیگشتی بعقب یا سرت یجوری بالا بود که تمام تنیت

پیچ میخورد اما الان خیلی بهتر شدی

ب دستات خیلی علاقه داری هنوزم بهشون خیره میشی نگاشون میکنی

چهره های اشنا رو تشخیص میدیو براشون میخندی خوشگلم

خاله زهرا ی عروسک داره قد خودت چند روز پیش که اونجا بودیم وباهاش بازی میکردی وقتی صورتشو

میاوردم نزدیک صورتت ذوق میکردی و بلند بلند میخندیدی...نیشخند

قربووووونت برم تو هر ایینه ای ب خودت لبخند میزنی و با خودت بازی میکنی تو ماشین که میری دوس

نداری دراز کشیده نگهت دارمبابایی میگه دخترمو بنشونش بیرونو ببینه ازبس تازت میکنه خودتو براش لوس

میکنی شبا جیغ جیغ کردنات شروع میشه خیلی بلند جیغ میکشی البته از ذوق وخوشحالی شست

دستتو هم دوس داری

این روزا با بابایی خیلی جور شدی عروسک نازم ب مامانی(مامان من)علاقه داری

کلا احساس میکنم یجورایی درپی جاب توجهــــــــــــــــــــــــــــــــــیاز خود راضی

روپاهای من

بعد ی غلت موفق

فدای اون لبات بشــــــــــــــــــــــــــــــم منماچماچ

چشم قلمبه ی منبغلقلب

خاله ریزه خودمـــــــــــی

 همیشه لبات بخنده گل منمژه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

فــــــــــــریبا
19 اسفند 92 13:12
سلام مامان لیانا خوبی عزیزم ؟ ای جااااااااااااااااااااااااااااااان همیشه به گردش خدایا دخملی ماشالا بزرگتر شده خانوم تر شده جیجرشو بخورم خام خام بگردم این کچل نمیخواد موهاش بلند تر بشه
مامان
پاسخ
سلام فریبا جونم قربونت عزیزم مرسی عزیزم اونوقت که من میگفتم کچل شما میگفتی کجاش کجله؟؟؟ نمیدونم والا کلی گیره سر و کش مو و... تو کشو جا خوش کرده
مامان هلیـــــــــــــــــا
19 اسفند 92 16:42
بالاخره پیدات شد خانمی کجا بودی کم پیدایی امیدوارم همیشه ب گردش و خوشی باشید اخ ک دلم واسه این خانم کوچولو یه ذرررره شده بود قربونت برم خاله جون خانمی شدی واسه خودت بــــــــــــــوس برا لیـــــــــــــــانا جــــــــــــــــــون
مامان
پاسخ
واای ممنون مامان هلیا که بهمون لطف داری عزیـــــــــــــــــــزم ی بوس گنـــــــــــــــــــــــده برا هلیا خانوم خوشمل
ناهید مامان مهربد
20 اسفند 92 1:52
سلام عزیزم خوبی؟ چقدر تاخیر داشتی دلمون واسه دختر چش درشتمون تنگ شده بود همیشه به گردش و سفر عزیزم راستی سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم انشالله شاد و خوشبخت باشید و در کنار لیانا جون زندگی تون پرنورتر و شادتر از همیشه باشه لیانا جون مثل همیشه خوشگل و نازه می بوسمش
مامان
پاسخ
سلام ب روی ماهت ناهید جون قربونت عزیزم ممنون از دعای قشنگت مهربد جونو ببوسش
زهرا مامان ارتا
20 اسفند 92 13:25
وای عزیزمممیی چه لباس خوشگلی ایشالاه همیشه به گردش و شادچه دعای خوبی مامانی کرده ایشالاه واقعا همیشه لبت خندون باشه گلم
مامان
پاسخ
قربونت برم زهرا جون ارتا جونو از طرف من ببوسش
زهرامامان آرتا
21 اسفند 92 20:20
عزیزم پیامی نذاشته بودی وگرنه کی بهتر از شما من چنین جسارتی نمیکنم به تو قربونت برم
مامان
پاسخ
اشتباه از من بود عزیزم
زهرامامان آرتا
21 اسفند 92 20:53
ای وای چقدر گیجم عزیزم توی صفحه دوم نظرات نظر شما هست ببین حواسمو پرت کردی فکر کنم شما فقط صفحه اول نظراتو دیدی
مامان
پاسخ
شرمــــــــــــــنده خانومم
مامان هلیـــــــــــــــــا
21 اسفند 92 22:43
سلام مامانی خوبی عزیزم به نظر من هر چه زودتر گوشای لیــــــــــــانا جونو سوراخ کنی بهتره اخرش باید این کارو بکنی یکم درد داره ولی به محض بیرون اومدن از مطب یادش میره عوضش خوشگل میشه برا عید
مامان
پاسخ
سلام خانووم باخوندن وبت گفتم میندازم بعد عید سوراخ کردن گوشاشو راستش خودمم طاقت گریه کردناشو ندارم ببینیم چی میشهسعیمو میکنم ببرمش کلی کار نکرده دارم مــــــــــن ممنون از حضورت هلیای نازمو ببوسش
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 18:54
سلام مامان مهربون دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... عزيزم اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مریم
23 اسفند 92 16:32
عزیزم خصوصی
مامان
پاسخ
مرسی
مریم
23 اسفند 92 16:33
گلم شما دقیقا کجا زندگی میکنی ؟ من آملم بیاید با هم دوست بشیم
مامان
پاسخ
خود ساریجای خوشحالیه
مرجان مامان آران و باران
24 اسفند 92 18:56
سلام دوست خوبمممممممممممممممم ببخشید من دیر اومدم عزیز دلممم ای جانم فدات شم هزار ماشالا انقدر عسلی خوشگلمممممممممممممممم همیشه شاد باشیددددد بوسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلـام مرجان جون خواهش میشه گلم ممنون که بهمون سر زدی عزیزم ی عالمه برای اران و باران عزیز
مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 اسفند 92 19:41
همیشه به گردش و تفریح خانوم گل..چه پیرهن قشنگی عروسک ناز...چقدر این عکس اخریش بامزه اس..با اون خنده بانمکش
مامان
پاسخ
ممنون مهنوش جوون چشات قشنگ میبینن قربونت عزیزم لیانا خانومه خوشگله منو ببوسش
ارلا
15 فروردین 93 18:48
ااااااااااااااااااااااااای جونم چه چشمای نازی داری گلم هزار ماشالله عسل منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
شما ناز میبینی ارلا جون ممنون ک بهمون سر زدی
ارلا
16 فروردین 93 21:16
لینکت کردم عسلم
مامان
پاسخ
لطف کردی خانومم
نازنین
19 فروردین 93 20:57
سلام... دختر بسیار زیبایی دارین.خدا حفظش کنه. خیلی بانمکه. مرسی که به ما سر زدین. بازم پیشمون بیاید.
مامان
پاسخ
سلام نازنین جون قربونت برم عزیزم چشمات زیبا میبینه گلم حتما عزیزم