لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

برای دخملکم

1392/12/5 9:47
نویسنده : مامان
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دخملکم

برگ گلم

خاتون زیباروی من

پرنسس کوچولوی من تا الان 4ماه و 17 روز و22ساعته که پاهای خوشملتو بدنیای ما گذاشتیهورا

عزیزم هر روزی که میگذره بیشتر خودتو تو دلم جا میکنی و من بیشتر از قبل بهت وابسته شدم تو هم شیرینترشدی گلکم

هیچ وقت فکرشو نمیکردم که کسی تا این حد برام عزیز و دوست داشتنی بشه کسیکه که

جونم ب جونش وابسته اس کسیکه با نفساش نفس میکشم با خنده هاش میخندم و با گریه

هاش گریه.....

همیشه با خودم میگم خدا رو شکر که تو رو بهمون داد خدا روشکر که تو رو صحیح و سالم بهمون داد

میوه ی زندگیم خییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم وبدون همیشه جات تو قلبمــــــــــــــــــــــــــــــهماچقلبماچماچماچ


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نرگس مامان متین
5 اسفند 92 10:08
سلام عزیزم دخملت خیلی نازه منم یه البوم عکس درست کردم خوشحال میشم به سر بزنی لینک کردی خبر بده تا لینکت کنم
مامان
پاسخ
ممنونم نرگس جون حتما عزیزم
فــــــــــــریبا
6 اسفند 92 8:25
سلام عزیزممممممممممممممم خوبی ؟ گل دخترم خوبه؟ اومدم بگم دلم تنگیده عکس جدید از دخترم بذار ببینم که چشمم به دوتا ستاره خوشگل افتاد قربون چشمای قشنگش چشم بد از صو.رت ماهش دور باد
مامان
پاسخ
سلام فریبا جون ممنونم ما خوبیم ممنونم عزیزم که بهمون لطف داری مرسی از حضورت گلـــــم
ناهید مامان مهربد
7 اسفند 92 1:16
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای نازززززززززززززززززززززی با اون چشای درشتش چه نگاهی میکنه جییییییییییییییییییییییییییییییییییگرتو
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون که به ما سر میزنی مهربد جونو ببوسش
زهرا مامان ارتا
8 اسفند 92 10:50
█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
مامان
پاسخ
زهرا مامان ارتا
8 اسفند 92 14:39
اره عزیزم با اومدن بچه ها دنیای ما بزرگترها هم تغییر میکنه واقعا احساسات مادرانه قابل وصف نیست
مامان
پاسخ
ممنونم زهرا جون که با نظر من موافقی ممنون که بهمون سر میزنی وهمیشه بهمون لطف داری عزیزم ی عالمه برای ارتا جون
مهنوش مامان ماهان ولیانا
11 اسفند 92 12:26
ماشالا به اون چشمای قشنگت خاله...خدا حفظش کنه این فرشته کوچولو رو
مامان
پاسخ
مرسی مهنوش جون لیانا جونمو ببوسش
persian mom
11 اسفند 92 17:03
چیشششماروووو
مامان
پاسخ
زهرا مامان ارتا
13 اسفند 92 21:35
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان
پاسخ
فــــــــــــریبا
15 اسفند 92 8:39
سلام عزیزم خوبی این روزا با خونه تکونی وخرید عید خسته نباشی مواظب گل دخترم باش و بیشتر ازش عکس بگیر دلم زود زود تنگ میشه برا چشم های خوشگلش قربونش برممممممم
مامان
پاسخ
سلام فریبا جون ممنونم عزیزم که همیشه بهمون لطف داری
زهرا مامان ارتا
16 اسفند 92 19:03
خصوصیتو چک کن عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی گلم