لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

از دیروز تا امروز

1393/7/16 7:50
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

یکی یدونم

خوشگلم

عززززیییییییییییزم دخترنارم

امروز 16 مهر 93است ینی یه ساله که تو اومدی

یه ساله که شدی زندگیمون

یه ساله شدی همه چیزمون

یه ساله که فهمیدیم زندگی ینی چی

یه ساله که فهمیدیم عشق ینی چی

یه ساله..

عشقم دختر خوشگلم امروز روز تولد توست

هزاران بار خدا رو شاکرم به خاطر فرشته ی نازی که بهم بخشیده

بخاطر اینکه منولایق مادر شدن دونسته

وجودت به زندگیمون یه رنگ وبویی دیگه داده

اما تو این یه سال

من مامان خوبی برات نبودم میدونم خیلی کم وکاستی ها بوده وخیلیاش از جانب خودم بوده نمیخوام ریز شم چون واقعا ازین کارام عصبانی میشم

اما سعیم براینه تا بتونم بهترینا روبرات مهیا کنم واین تمام تلاشمهمحبتمحبت

نازگلکم چند روزیه سرما خورده و ابریزش بینی داره شدیددددسکوت

برا چکاب ماهیانه قد و وزن  و واکسن یه سالگی باید ببرمت مرکز بهداشت امییییییییدوارم این بار نمودارت نرمال باشههههههههههههدرسخوانچند وقتیه(دو سه ماهیه)که مبل ویا میز وهر چیزی که دم دستت باشه رو میگیری وبلند میشی ودر

امتداد اون راه میری تندددد اما هنو خبری از ایستادن وراه رفتن بطور مستقل نیسمتفکر

حرف زدنتم که ماشاا...چی بگم واله فعلا فقط ب ب _قی قاا که ما هنوز در فهم این کلمه جدید موندیم_بو گه با فتح گ که اونم نمیدونیم منظورت چیههههیپنوتیزم

خیلیییییییی خیلیییی بهم وابسته ایییییی ومن عصبانیبدبوامااااااااااااا بعضی جاها واقعا کیف میکنمراضی

عاشق کلید_ موبایل_ سیم _کیس کامپیوتر _ روشن وخاموش کردن محافظ کامپیوتر وووکلا بعضی وقتا رو مخی وروجک منننننننبوس

ترانه های خاله ستاره وبا نی نی روخیلی میدوستی وبا بعضی از ترک هاش خودتو تکون میدی دست میزنی میخندیدی بوسمحبتمن از دیدن حرکات تو خندم میگیرهقه قهه

از بین مزه ها فک میکنم بیشتر شوری رو میپسندی البت تا اینجای کااار

تا امروز هم ششیش تا مروارید ناز داری قررررررربونت برم من

عکسات از مهر تا مهر

اولین روز تو بیمارستان

دو ماهگی

سه ماهگی

چهار ماهگی

پنج ماهگی

شش ماهگی

هفت ماهگی

هشت ماهگی

نه ماهگی

ده ماهگی

یازده ماهگی

دوازده ماهگی

دختر محجبه من در مهر 93

یه دنیاا بوس برای دخملی نازمبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان زهرا
17 مهر 93 0:20
عزیییییییییییییززززززززمممممممم
مامان
پاسخ
♥مرجان مامان آران و باران♥
17 مهر 93 10:36
وای خداااا الهی فدات شم تولدت مبارک عشقمممم ایشالا 120 سالگیتتتتتت قربون تو و مامان مهربونت بوسسسسسسسس
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون مرجان جوون
غزاله
19 مهر 93 23:46
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان
پاسخ
حتما عزیزم
مهدیه مامان مرسانا
24 مهر 93 14:23
نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار . . . تولد آسمانیت مبارک لیانای خاله 120 ساله بشی
مامان
پاسخ
مهدیه عزیز بخاطر لطف همیشگیت ممنون مرسانا جونم چطوره؟
مامان ناهید
26 مهر 93 18:38
سلام دوست خوبم امیدوارم خوب باشی راستی من هنوز اسم کوچیکه شما رو نمیدونم تا مورد خطاب قرار بدمتولد یک سالگی لیانا جون مبارک باشه ایشالله 120 شه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شهماشالله دخملمون هر ماه خوشگل و خوشگلتر میشه جیگر طلایه ماچ ابدار واسه لیانای ناز نازی
مامان
پاسخ
سلام ناهید جاناسمم فاطمه اس مرسم وممنون بخاطر دعای قشنگت عزیزم شما لطف داری ممنون بخاطر اومدنت مهربد جونو ببوس
مامانی ساره
3 آبان 93 22:36
الهیییییییییییییییییییییییییییی تولدت مبارک عزیزم چقدر ناز بودی و نازتر شدی
مامان
پاسخ
ممنون مامان ساره جون ممنون که همیشه بهمون لطف داری