لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

روزانه های دخملی

1393/8/3 10:17
نویسنده : مامان
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام به دخملیه ناز خودم

الان که دارم برات مینویسم کنارم ایستادی و با اهنگ سلام خاله  شادونه میرقصیبوس

عزیزم  امسال به دو دلیل برات تولد نگرفتم که امیدوارم بتونم سال بعد برات جبران کنمغمناک

البت یه تولد که نه  یه کیک کوچولو برات گرفتم دور هم نشستیم خوردیم.

عکساشو بعدا برات میذارم.

خانومم واکسن یه سالگیتو بخاطر سرماخوردگیت 10 روز با تاخیر زدی ینی26مهرر

خوشگلم دو هفته ای هس سعی داری بطور مسقل بایستی وتا حدودی هم موفق بودی گلم

واینکه از یه هفته ی پیش هم چن قدم ورداشتیبوسبوس

 

 

خوشگلم در حال کشیدن نقاشی

اولین خط خطیهای عشقکم

دستای عشقکم تو دستام

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان منصوره
3 آبان 93 23:49
سلام عزیزم خوبی؟ شدیدن کنجکاو شدم که بدونم چطور آشنا در اومدم؟ لطفا منو منتظر نزار که میمیرم از فضولی
مامان
پاسخ
عزیزززززم اومدم تا بت بگم
مامان منصوره
5 آبان 93 2:29
سلام خوبی عزیزم نام کاربریت چی بود خیلی دوست دارم بدونم .نمیدونستم ابگون کاربر از ساری هم داره .در اولین فرصت لینکت میکنم لیاناجونو از طرف من ببوس
مامان
پاسخ
سلام گلم قربونت عزیزم اسم کاربریم ایدابا نازبانو و محدته و خاطره با هم بودیم ممنون گلم لطف میکنی
ناهید مامان مهربد
6 آبان 93 0:17
عزیززززززززززم بووووووس بووووووس
مامان
پاسخ
مامان هلیـــــــــــا
18 آبان 93 9:24
وووای چقدر ناز شده دخملی ماشااله الهی قربونش برم چه نقاشی قشنگی کشیدی لیانا جوون اولین قدمهات هم مبارک باشه
مامان
پاسخ
ممنون گلم البته با کمک مامانی ممنون بخاطر اینکه اومدی پیشمون بوس برای دخمل خوشملم
نازنین
19 آبان 93 22:01
ماشاا.. عکساش خیلی قشنگ بودن.خدا حفظش کنه.
مامان
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینن خانومم البته به عکاسی شما نمیرسه دیگه شرمندمون نکن
♥مرجان مامان آران و باران♥
23 آبان 93 2:49
عزیزم ماشالااااا خوشگلممممممم
مامان
پاسخ
مامانی ساره
23 آبان 93 16:32
ماشاءالله خیلی خوردنی شدی ها
مامان
پاسخ
مامان زهرا
7 آذر 93 21:31
هزار ماشالاه به یکی یه دونه لیانا جونم
مامان
پاسخ