لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

حال این روزای من

1392/6/31 4:26
نویسنده : مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

امروز 30شهریور 1392

رفتم چکاپ برای اینکه ببینم حالت چطوره مامانی

صدای قلبتو شنیدم دلم اروم گرفت خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو رو بهم داد عزیزم

دیگه چیزی نمونده به اینکه بیای تو بغلم خانوم دکتر گفته انشاا... اگه همه چی روبراه باشه15 مهر برات سزارین مینویسم

الان که دارم برات مینویسم داری تو دلم ورجه وورجه میکنی ناز م

 این روزای اخر خیلی بی حوصله ام عزیزم وزنمم رفته بالا تو عزیزم داری بزرگتر میشی دیگه نفسم بالا نمیاد حتی حوصله ی غذا درست کردنم ندارم

دوست دارم این روزای اخر زودتر بگذرن  ومن تو عزیزمو زودتر تو بغلم بگیرم نازت کنم برات لالایی بخونم  شعر بگم

تو میای و میشی همدم تنهایی های من

خییییییییییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییلی دوست دارم دخمله نازم ماچماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (1)

بابای ملیسا
30 شهریور 92 21:46
با سلام . ملیسای خوشگل ما امروز دو ساله شد . به همین منظور به عنوان یک پدر بر خودم واجب دیدم تا امروز رو با عکسهای جدیدش براش به یادگار بزارم . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه حقیرانه ولی پر از عشق و صفای ملیسا قدم بزارید و با نظرات و تبریکهای قشنگتون ملیسا و روزگار قشنگش رو بهره مند کنید . منتظر حضور شما هستیم .