لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

عکسهای جامونده از تابستون93

1393/12/7 21:36
نویسنده : مامان
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دخمل ناز و دوست داشتنیم

دخملی که هر روز به خودم میبالم به خاطر بودنش

هر روز انگیزمه برا ادامه ی زندگیم

دخملی که تا چشام به چشماش می افته غممام از یادم میره

عزیزم خیلی دوستت دارم

این سه تا عکس از اتلیه 7ماهگیته که متاسفانه بقیه شو ندارم زیبا

موووش کوچولوبوسعزیزم تا الان 12 تا دندون داری که اسیابای بالا تازه جوونه زدن

تابستون 93 باغ دایی رضا

اینم یه جور ذوقیدنت بودخندونک

یه شب تابستون _پارک نیلوفر ابی

خندونک

اینم از مجله خواری دخملم که الانم پیشرفت کرده رو اورده به جعبه خواریشاکی

خونه خاله جون فرزانه-جهیزیه برون

دوستت دارم خوشگلکمبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان لیلی
9 اسفند 93 21:16
عزیز دلمممممممممممم چه عکسای آتلیه اش ناز شده بوووووووووود جعبه خواری خاله بوووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
اره ولی متاسفانه فقط فایل همین چندتا برام مونده ممنون که بما سر زدی
مامان لیلی
10 اسفند 93 15:57
سلام عزیزم.... آنیتا تو مسابقه ی نی نی عکس شرک کرده.... اگه به ما لطف کنی و بری بهش رای و امتیاز بدی ممنون میشیم اگه هم نه که بازم عزیز و مهربونی سایتشم تو پست جدید برا آنیتا گذاشتم...نحوه ی رای دادن هم گفتم... هر وقت دوست داشتی میتونی بری بازدید کنی
مامان
پاسخ
حتـــــــــــــــــما عزیزم
مامان خدیجه
12 اسفند 93 11:54
عزيزم چه فيگورهاي گرفته خوشگل خانومي
مامان
پاسخ
ممنون خدیجه جان ازینکه وقت میذاری و بهمون سر میزنی
مامان ناهید
17 اسفند 93 14:59
وای عکسهای آتلیه ت خیلی خوشگل شدن عزیزم دوست دارم لیانا خانم گل
مامان
پاسخ
سلام ناهید جان ممنون عزیزم شما لطف داری خـــــــــــانوم
زهرا مامان ارتا
18 اسفند 93 21:22
خوش به حال لیاناجونم که دایی به این خوبی داره دلم هوای میوه های تابستونی رو کرد ای کاش دایی منم از این باغ میوه ها داشت کوچولوی خوشگل ما چه ژستایی گرفته دوست دارم عزیزممممممسلام عزیزم لیانا جون چون دایی نداره به شوهر خاله اش میگه دایی زهرا جان از بدیهای دنیای مجازی همینه والا قابل شما رو نداره ممنون گلم
مامان لیلی
19 اسفند 93 18:06
خصوصی داری عزیزم
مامان
پاسخ
بله بله
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 اسفند 93 21:10
چقدر نازی خاله جون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف دارین دو قلوهای شما هم خیلی نازن عزیزم