لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

دومین هفت سین دخملم

1394/1/12 13:41
نویسنده : مامان
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام به دخمل نازم لیانای خوشگلم

بازم فصل تازگی و طراوت از راه رسید

فصل خوبیها

فصل زیباییها

فصل زیبـــــــــــای بهـــــــــــــــــــــار

93 هم  با خوبیها و بدیهاش رفت...

 

 

امسال دومین بهاری بود که  تو پیشمون بودی و چه خوبه بودنت

خــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــــــــــــا شکرت بابت همه چیز

دومین هفت سینمون بدون سبزه

سبزمون کوچولو بود فقط عدساش معلومه

امسال زمان تحویل سال هممون خواب بودیم البته خودم تا1و30 بیدار بودم که حوصلم سر رفت خوابیدمبدبو

برا عکس گرفتن اینقد گریه کردی که یه عکس درس حسابی نشد ازت بگیرم دلت میخواس بغلم باشیشاکی

اینقد گریه کردی از خیر عکس گرفتن گذشتمسکوت

حتی با رشوه هم راضی نشدیمتفکر

عروسکم دوستت دارم خیلی زیاد

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان خدیجه
14 فروردین 94 7:55
عیدتون مبارک باشه دخمل نازمون را چرا گریه اوردید خوب دوست نداره عکس بگیره
مامان
پاسخ
سلام خدیجه جان ممنونن عزیزم من و لیانا هم سال خوب و خوشی رو برای شما وخانوادتون ارزومندیم باید عکس میگرفتیم دیگه البت دخمل ما همیشه همینطوره کلا بد اخلاق شده نگار جونو ببوسش
مامان زهرا
17 فروردین 94 1:43
سال نو مبارک عزیزممممم سال خوبی داشته باشید
مامان
پاسخ
tnx too me
مامان ناهید
19 فروردین 94 0:41
۱۸ ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم آخی چقدر ناراحت شدم بابت شکستگی سر لیانا جون خدا رو شکر که الان خوب شدی خوشگل خانم فاطمه جون خیلی خیلی مراقب دخملمون باش میبوسمت عزیزم
مامان
پاسخ
قربونت ناهید جووونی گل پسرمونو ببوسش خیلی وقته نیومدم شرمنده
مهدیه مامان مرسانا
19 فروردین 94 18:36
سلام فاطمه جون خوبین سال نوتون مبارک خیلی وقت بود که به وبلاگ سر نزده بودم چقدر عکس خیلی عالی بود, ولی با دیدن عکس پیشونی لیانا جوون خیللللی ناراحت شدم خدا بد نده ایشالله جای بخیه به زودی خوب میشه روی ماه لیانا رو ببوس از طرف من
مامان
پاسخ
سلام مهدیه جون سال نوی شما هم با تاخیر زیاد مبارک من هم سال خوب و پر برکتی و براتون ارزومندم
فائزه
1 خرداد 94 19:20
سلام وای چه دخملی دارین .خوشگله ولی نمیدونم چرا پسرای توی خیابون تا بابا و مامانم بهم میگن تو خوشگل ترین دختر .لی از نظر خودم همه به نظرشون کسایی رو که دوست دارن رو میگن خوشگله منم دخترتو دوست دارم که بهش گفتم خوشگله.ایشالله بختش مثل من باز باشه.باورت میشه من که الان 12 و سالمه 8 تا خواستگار دارم.منم ارزو دارم بزرگ شدم بچه هام دوقلو باشن فرقی نداره پسر یا دختر فقط سالم باشه.
مامان
پاسخ
ای جااااااااان چه دخمل خوش زبونی عزیزم ممنون بخاطر دعاهای نازت انشااله خانوم کوچولو