لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

ورودت به 18ماهگی واخرین واکسن

1394/1/16 17:12
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دخمل نازم لیانا جوونم

عزیزم امروز وارد 18ماه زندگیت شدی

18ماهگیت مبارک

امروز صبح با بابایی بردیمت مرکز بهداشت برای کنترل قد و وزن که اصلا هیچ تعریفی نداشت

از دور سرت راضی بودنسکوت

وقت واکسن زدن وقتی گذاشتیمت روی تخت دادت رفت هوا تا زمانیکه کارشون تموم بشه گریه میکردی عزیزم

الانم اصن از جات نمیتونی پا شیفقط و فقط مثه همیشه گریه و داد و بیداد راه میندازی

اروم لالا کردی منم از فرصت استفاده کردم  که بیام و وبتو اپ کنم

بخیه خوردن  پیشونی

4 فروردین 94 از روی تاب افتادی

البت 10 سانت هم با زمین فاصله نداشت و سرت خورد به لبه تیز ورودی در اتاق  و کلی خون ازن ریخت

خیلی گریه عزیزم وقتی دستمو گذاشتم روش تموم دستم خونی شد خیلی ترسیدم تندی زنگیدم به بابابیی

بردیمت درمونگاه بماند که اونجا هم کلی گریه کردی عزیز دلم

پیشونیت الکی الکی دو تا بخیه خورد  بعد از شش روز بخیه شو گرفتیم اما جاش موندهخطادرست مثه پیشونیه خودم دقیقا همون قسمت ازپیشونی من شکست

اما تو بازم خوشگلو نازی جیگررررررررررررررررررررررریبوسبوسبوس

خوشگل خانوم دوستت داریمبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان خدیجه
18 فروردین 94 8:28
وای چه بد حال لیانا جون الان خوبه امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشه
مامان
پاسخ
بله الان خوبن خدا رو شکر
مامان منصوره
19 فروردین 94 8:48
نازی عزیزم خدا بد نده ایشالله زود زود خوب میشی گلم
مامان
پاسخ
مامان لیلی
26 فروردین 94 20:18
سلام خاله 18 ماهگیت مبارک باشه....راحت شدی دیگه واکسن نیستتتتتتتتتتتت آخی الهی خاله فدات بشه...زخم پیشونیت من و کشت که... عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییبه لیلی جون خدا نکنه خاله جونم ای جاااااااااانعزیزم رمزو برامون بذار من واقعا شرمندتونم
مامان منصوره
27 فروردین 94 2:44
سلام عزیزم.فدات بشم عزیزم خدا بد نده ایشالله که زود خوب بشی خاله جون مواظب خودت باش گلم
مامان
پاسخ
سلاااااااااااام واقعا شرمندم کردی منصوره جان ممنون که تک تک پستامو با حوصله میخونی و برامون نظر میذاری