لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

شمارش معکوس

1392/7/8 7:18
نویسنده : مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

شمارش معکوس شروع شده

ازین لحظه تا در اغوش گرفنت فقط 7 روز مونده عزیزم

 برای اون لحظه ثانیه شماری میکنم دخترم اما

یه خورده استرس هم دارمناراحت

از خدا میخوام کمکم کنه  بهم صبر بدهاوه

یه چیزایی تو دلم هست که فکر میکنم نگفتنش بهتر از گفتنشه

من و بابا جون خیلیییییییییییییییییییییییی دوست داریم ماچوروجک منماچماچماچماچ

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مثل هیچکس
8 مهر 92 8:22
مبارک باشه پس به زودی نی نی نازتون را بغل میکنید . ایشالا به سلامتی فارق بشید .


بله ممنونم که ب ما سر زدید
خوشحال میشیم بازم تشریف بیارید
omid
8 مهر 92 9:53
با سلام جهت تبدیل وبلاگ به سایت با ارزانترین قیمت به آدرس ذیل مراجعه کنید. با تشکر www.mahsale.ir
مرجان مامان آران
8 مهر 92 11:37
اخییییییییی چه خوبببب کاشکی برلی منم 7 روز بود



ایشاا.. سالم وسلامت فارغ شی عزیزم من که تجربه ی اول واخرمه ولی میگن یه روزی دلت برا همین روزا تنگ میشه
نمیدونم والا..
زهرا مامان ارتا
8 مهر 92 19:23
سلام مامانی اینده چه جالب که شما هم وضعیت منو دارید ایشالاه زایمان خوب و راحتی داشته باشید متولدین مهر بچه های فوق العاده ای هستن ایشالاه به سلامتی به ما هم سر بزنید خوشحال میشیمتقدیم به مامان اینده


سلام عزیزم همچنین شما عزیزم
واقعا؟؟؟؟
حتما عزیزم
persian mom
9 مهر 92 17:09
ایشالله به سلامتی زایمان کنی قدر این روزاارو بدون دلتتتت تنگ میشه با تمام سختیاش


ممنونم عزیزم
مرسی که به ما سر زدی گلم
اره همه میگن......
persian mom
11 مهر 92 13:55
عکسای سیسمونی رو نمیزاریییییی

راستی لینکت کردم




حتما عزیزم

بعد اینکه رفتیم خونمون ایشاا...


بهار
12 مهر 92 0:22
هوراااااااااااااااااااا