لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

روز موعود

1392/7/16 6:31
نویسنده : مامان
298 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااای

قلبم داره از جاش کنده میشه

اخه قراره  دخترمو ببینم

استرس_ ترس_ دلهره_وخوشحالی حس های متفاوتیه که الان دارم

نمیدونم......

خدایا کمکم کن

از خدا میخوام صحیحو سالم تورو بدستم برسونه

راستی یه چیزی که یادم رفته بود اینجا برات بگم این بود که من تو رو به امام رضا سپردم وازش خواستم دخملکم سالم باشه واینکه یه روزی ببرمت پابوسش

تو دوران بارداریم وقتی چند هفتت بود ومن ازت خبر نداشتم رفتیم مشهد

دخترم هر ثانیه ای که ساعت رو به جلو میره استرسم بیشتر میشه ازینکه

ایا من لیاقت مادر شدنو دارم؟

میتونم از عهده ی تربیتت بربیام؟

ایا اینده ی روشنی در انتظارته ؟

ایا میتونم اینده ی خوبیو برات بسازم؟

و هزار تا سوال بی جواب دیگه که همشون برمیگرده به اینده..........

 

 

 

 

 

 

 

اما عزیزم

ساکنو بستم لباسای خوشگلتو برداشتم منتظرم ساعت بشه 7بزنم بیرون

بابایی ام الان خوابه

خوشبحالشنیشخند

 ولیییییییییییییییییییی الان روزای خوششه نیشخندنیشخندچشمک

 

 خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم وروجک  منقلبماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محيا
19 مهر 92 16:20
سلام عزيزم خوش به احوالت يعني به زودي ني ني رو ميبيني ؟؟حتما شما سزارين هستي كه تاريخ رو مي دوني من كه همچنان ممنتظرم.لينكتون كردم




اره عزیزم سزارین بودم ایشا.... همچین روزیو بزودی زود خودت میبینی عزیزم

ممنون که لینکم کردی


زهرا مامان ارتا
19 مهر 92 19:36
انشاالله به سلامتی عزیزم انشالله ایندفعه عکسای هانا جونو میبینیم الان که من این پیامو میذارم حتما ساعت هانه ونو دیدی مبارک باشه عزیزم همه تقدیم به هانا و مامان مهربونش


ممنون عزیزم اره اسم دخترم تو دقایق اخر تغییر کرد وشد
لیانا
لیانا جون صبح سه شنبه ساعت ده و چهل وپنج دقیقه پا بدنیای ما گذاشت
persian mom
27 مهر 92 3:04
نی نی اومدددددددد؟

عکسش کو؟؟؟؟؟؟

مبارررررک باشههههههههههه

بدو اپپپ کن


ارههههههههههههههههه اومدهههههههههههههه

ایشاا... بزودی میزارم




مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 2:26
ایشالا به سلامتی عزیز دلممممممممم
عکسشو زودی بزاراااااااااااااا


ممنون مرجان جون حتما
اما الان اینقدر سرم شلوغه
این کوچولو شب زنده داره متاسفانه منم مجبورم روزا بخوابم
بهار
4 آبان 92 15:13
الهـــــــــی، به سلامتـــــی.
مبارک باشه عزیزم.
خوش اومدی لیانا جوووووووووونم

عکساشو زود بزار که منتظریــــــــــــــــــــم..


ممنونم بهار جون چشم حتما
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 1:05
به سلامتی ایشالا عزیزم قدمش خیر باشه ببوس عزیز دلموووووووووو
منتظر عکسشیممم


قربونت چشم مرجان جون

مامانه محيا
7 آبان 92 10:55
مبارك باشه منتظر عكس و خبراي جديدم منم همچنان منتظرم

قربونت عزیزم چشم بزودی

persian mom
13 آبان 92 19:17
لیاناا جون خوشششش قدم باشه ایشاللهههههههههههههه خوشگله من خسیس منم پسرم تا 3 ماه روزا میخوابید ولی اپ میکردم تند تنددددددددددددددددد



قربونت عزیزم
شب زنده داریای خانوم یه طرف سر کار رفتن منم یه طرف باور کن دیگه وقتی نمیمونه حتی برا غذا خوردن
بآنوی هجدهُم
17 آبان 92 10:51
akheyyyyyy aziiizam
pishapish ghadame no reside mobarak


ممنونم عزیزم