لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

این روزای دخملم

1392/10/24 22:58
نویسنده : مامان
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل قشنگم

عزیز دلم

چراغ خونم

امید زندگیم

نفسم همدمم

این روزا اینقدر شیرین شدی و کارات بامزست که میخوام مثله هلو

بخورمت گاهی وقتا با عرض معذرت

میچلونمتخجالتوتو دادت در میاد

 

عزیز دلم دیگه خانوم شدی قیافه منو میشناسی  برام میخندی وقتی

بهت میگم زبونت کو یا زبونتو درار

 

اون زبون کوچول موچولوتو در میاری و برام میخندی

دوست داری باهات حرف بزنم بازی کنم

بازیگوش شدی عزیزم وقتی داری شیر میخوری با کوچکترین صدا

برمیگردی گوش میدی با اون چشای

درشت وخوشگلت منو با تعجب نگاه میکنی وای اونجا هم دلم میخواد

بخورمت ولی نمیشه اخه اگه وقت

شیر خوردنت بغلت کنم لج میکنی و به این سادگیا اروم نمیشی فقط

و فقط باید بلند شم تو رو تو بغلم

بگیرم وراه برماوه

وقتایی که گریه میکنی تو رو تو بغلم میگیرمت و نازت میکنم بیشتر

برام ناز میکنی و با صداهای نامفهوم جوابمو میدیماچماچماچ

مامان قربون اون چشای پرسوالت برهماچماچ

 

 

بابایی عاشششششششششششششق  این عکسته خوشگلممژه

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان هلیا
24 دی 92 23:51
فدای لیانا خانوم خوشگل بازیگوش بشم من دخملامون واقعا ناز دارن اگه زبون باز کنن دیگه چه خوردنی میشن
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون نمیدونم والا البته اگه تا اون موقع از چلوندنای ما چیزی ازشون بمونه
فــــــــــــریبا
26 دی 92 12:07
سلام مامان لیانا خوبی عزیزممممممممم؟ خدارو هزار بار شکر به خاطر وجود فرشته های نازی که به ما عطا کرده چشم بد از صورت چون ماهشون دور باد انشا الله لیانا جون همیشه زیر سایه پر مهر ومحبت مامان و باباش باشه من مادر بزرگ مرسانا گلی هستم خودم این شانس رو نداشتم که خدا بهم دختر بده ... اما اولین نوه من مرسانا جون دختره بی نهایت عاشقشم و روزی هزاران بار خدارو شکر میکنم بخاطر وجودش مرسی از حضورت خانومم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ممنون ب خاطر دعای قشنگت عزیزم خدا مرسانا جونو براتون نگهداره انشاا... زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه
فــــــــــــریبا
26 دی 92 12:10
عزیز دلم لینکت میکنم قربون گل دخترم لیانا جونو به جای منم ببوسش محکممممممممممممممم
مامان
پاسخ
ممنونم فریبا جون حتما عزیزم
فــــــــــــریبا
30 دی 92 21:26
سلام مامان لیانا خوبی عزیزم ؟ دخمل گلم خوبه ؟ مرسی از حضورت دخمل گلمو ببوسش قربون چشمای خوشگلش بشم قربون روسری گذاشتنش بله عزیزم مازنی هستیم
مامان
پاسخ
سلام فریبا جون مممنونم مرسی حتما چه جالب اتفاقا منم
فــــــــــــریبا
1 بهمن 92 0:36
جدی مامان لیانا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شمام مازنی هستی ؟ الان مازندران هستید ؟ عزیزم ما قائم شهریم خوشحال میشیم میزبان شما ولیانا جون باشیم و از نزدیک ببینیمتون عزیزم اگر تمایل داشتین حتما خبر بدید
فــــــــــــریبا
1 بهمن 92 13:36
سلام عزیزم کامنت خصوصی نبود .... شاید ارسال نشده
زهرا مامان ارتا
1 بهمن 92 18:48
وای چه ملوسکیه لیانا جون قربون اون چشای خوشگلت برم واقعا قشنگن اره مامانی حق بهت میدم این احساساتو که میگی با تمام وجود درک میکنم بچه ها دنیایین برای ما ایشالاه خدا حفظشون کنه راستی لیانا جون خیلی باهوشه ماشالاه که از الان زبونشو نشون میده هزار ماشالاه عزیزکم
مامان
پاسخ
ممنونم زهرا جان اره واقعا انشا... واینکه خدا شیرینی این فرشته ها رو به اونایی که ازش محرومن بچشونه بازم مممنون
فــــــــــــریبا
4 بهمن 92 8:46
سلام مامان لیانا خوبی عزیزم ؟ گل دخترم خوبه ؟ خیلی خوبه وخوشحالم که هم استانی هستیممممم گل دخترمو ببوسش قربون صورت ماهش
مامان
پاسخ
سلام ممنونم شما خوبین عزیزم؟اره فکرشم نمیکردم بتونم یه دوست نزدیک پیدا کنمممنونم حتما بیزحمت مرسانا جونو هم ببوسش
فــــــــــــریبا
5 بهمن 92 10:03
سلام مامان لیا نا خوبین عزیزم مرسی از حضور پر مهرت گلم همی خودتو همی دخملتو میبوسم میدونم کار داری بچه داری سختته اما فرصت رو از دست نده لیانا جون به سرعت داره رشد میکنه لحظه لحظه رشدش رو عکس بگیر من هر روز دوربین دستمه ومشغول عکس گرفتن و فیلم گرفتن از مرسانا جون هستم میدونی عزیزم الان که تو البوم عکسام میگردم و یکی دو تا عکس از بچگی هایی که دیگه هرگز بر نمیگرده میبینم با خودم میگم تا میتونم لحظات مرسانا جون رو در تصویر ضبط کنم تا یادگار برای دخملم بمونه ... کمی هم دنبال سوژه هستم تا عکس های خوشگلتری از دخملم بگیرم منتظر عکسای جدید وخوشگل لیانا جونم هستم قربون صورت ماهش وچشمای قشنگش بشم من
مامان
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری عزیزم البته حق با شماست گاهی وقتا تنبلیم میاد وگاهی وقتا واقعا وقت نمیکنم به شخصی ترین کارام برسم اما با این همه چشم فریبا جون