لیــــــــــــانای منلیــــــــــــانای من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بانوی زیـبـــــــــــــــا

ورود به 5 ماهگی و واکسن 4ماهگی

1392/11/17 18:08
نویسنده : مامان
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب عزیز دلم 

 

 

 

دخمل جیغ جیغوی من

 

 

الان که دارم برات مینویسم داد وبیدادی راه انداختی که اخرش مجبور

میشم بغلت کنم

 

 

قربونت برم مثل این که داری با عروسک رو بالشت حرف میزنیماچماچ

 

 

 

دختر نازم 4ماهگیت مبارک قلبقلبقلب

13ماهه که با مایی گل نازم

و چقدر قشنگه بودنت تو زندگیمون ماچ

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که هستیمژه

چقدر شیرین تر شد زندگیم از وقتی اومدی نفسم

خیلیییییییییییییی دوست دارییییییییییییییییییییییییییییم خوشگلمماچماچماچ

 

 

 

 

 

دیروز 16بهمن92

بردیمت برای واکسنت خوشگلم بعد از گرفتن قد ووزنت خوابوندیمت

روتخت مخصوص واکسن..

 

 

بابایی قبلش پاهاتو ماساژ داد بعدش خانومه امپولو ب پای چپت تزریق

کرد یه جیغ نه خیلی بلند ونه خیلی اروم کشیدیییییییییییییییی وبعدش

10ثانیه گریه کردی بمیرم برات فندق کوچولوی منماچماچ


دور چشات وبینی ات قرمز شد اشک تو چشات جمع شده بود

ولی.......مغرور تر ازین حرفا بودی که بخوای اشکاتو بریزیاز خود راضی

 

 

 

واما این روزا

 

 

هروز شیرین تر از دیروز خوردنی تر از قبل

 

 

دستاتو بهم میرسونی و بهشون خیره میشی نازگلم

دست راستتو صاف میاری بالا کف دستت بازه بازم نگاش میکنی

عاشق اینی که باهات بازی کنم وتنهات نذارم گلکم


یبار به شکم خوابوندمت و تو حال خودت بازی میکردی بهدش اردک

سوت سوتی رو برداشتم و دو سه بار صداشو دراوردم چنان ترسیدی

و گریه کردی که خودمم از گریه ات ترسیدم ببخشیییییییییییییدخجالت

امروز هم بابایی اینکارو کرد البته نمیدونست  بازم عکس العملت

مشابه بوود بعدش بغلت کردم کلی قربون صدقه ات رفتم تا اروم

شدی خانوم گلمماچماچماچماچ

 

 

وقتی هم میخوام پوشکتو عوض کنم چنان ذوقی میکنی وپاهاتو به زمین میکوبونی که میخوام همونجا بخوووووووووووووووووووووووووووووووووووورمتشیطانماچماچ

 

 

 

یه چند تا عکس خوشملم ازت میذارم

 

 

فدای چشای گررررررردت بشمماچماچ

 

این عکس مربوط به پست قبله شرمنده دیگه مامان تنبلی داریخجالت

اماده ای برا رفتن ب مطب دکتر

روم سیاه خجالتاینم مربوط به 13دیماه بغل بابایی

 

13 بهمن ماه ی روز برفیییییییی بغل خاله جون زهرا قربونت برم که از سرما قیافتو پیچوندیییییماچ

 

15بهمن 

اینجوری نگام نکن خجالت میکشمخجالتخجالت

 


بای تا هایبای بای


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:07
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
مامان هلیا
18 بهمن 92 10:41
الــــــــــــــــهی من قربون اون نگاه کردنات برم عزیزم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون هلیا جونو بوسش عزیزم
فــــــــــــریبا
19 بهمن 92 16:32
سلام مامان لیــــــــــــــــــانا خـــــــــــــــــوبی عزیزم ؟ گل دختـــــــــــــرم خوبه ؟ قربون اون چشمای قشنگ وصورت مثل ماهش بشم لیانا جــون عاشق نگاه زیبـــــــــــا و معصــــــــــومتم
مامان
پاسخ
سلام ب روی ماهت فریبا جون قربونت برم عزیزمدخمل ما هم خوبه خدا رو شکر خدا نکنه بقول خودتون خودم قربونشش برمممممممممم
فــــــــــــریبا
19 بهمن 92 16:34
عزیز دلم یه کم گرفتارم جشن چهارمین ماهگردشو گرفتیم اما فرصت نشده عکساشو بذارم تو وبلاگ اگه خدا بخواد امروز تا امشب عکسای جدید مرسانا گلمو میذارم
مامان
پاسخ
مبارکه مرسانا جونمانشاا...120سالگی مرسانا جونو جشن بگیرین عزیزممنتظر عکسای خوشمل مرسانا جون هستیم
زهرا مامان ارتا
21 بهمن 92 7:07
قربونش برم من اخر میخورمت عزیزم دیدن اولین برف زندگیت هم مبارک عزیزکم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونمممنونم ارتا جونو هم ببوسش
مهنوش
23 بهمن 92 11:09
مرسی که به ما سر زدین...چه گل دخملیه ماشالا این لیانا خانوم البته همه لیاناها گلند بوس برای دخملی
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم با نظرتون موافقم مهنوش جون لیانا جونو از من ببوسش
مهنوش مامان ماهان ولیانا
23 بهمن 92 11:13
با اجازه من هم لینکتون کردم
مامان
پاسخ
ممنونم مهنوش جون
زهرا مامان ارتا
23 بهمن 92 12:55
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__تقدیم به دوست نازم
مامان
پاسخ
ممنونم زهرا جون ارتا جونو از ن ببوسش
ناهید مامان مهربد
26 بهمن 92 1:32
سلام دوست خوبم ممنون از اح وال پرسیت من تازه کارم و شما یکی از اولین دوستهای منید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم در ضمن لیانا جون خیلی خوشگل و بامزست بهترین هارو واسش ارزومندم
مامان
پاسخ
سلام ب روی ماهت عزیزم ممنونم خوشحال میشم عزیزم نظر لطفته خاله جون
فــــــــــــریبا
26 بهمن 92 14:51
سلام مامان لیانا خوبی عزیزم ؟ دخمل گلم خوبه ؟ ببوس نازنینمو
مامان
پاسخ
سلام ب روی ماهت عزیزم قربونت مرسانا جون چطوره؟کم پیدایی عزیزم؟
مامان حنــــــــــــــــا
28 بهمن 92 11:41
عزیز دلممممممم شما چ نازی آخه با اون چشای قلمبه از الان شما دیگه دوست حنای منی . باشه خاله ؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونمریم جون دخمل تو هم خیلی نازه مرسی که لینکم کردی
نازي مامان پورياپارسا
29 بهمن 92 0:12
چه دخترنازيه فداش شم .ماماني لينک شدي به ماهم سربزن لطفا
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون حتما با افتخار لینکتون میکنم